KSeF 2.0 – ruszyła wersja przedprodukcyjna
Dziś, 15 listopada 2025 r., Ministerstwo Finansów oficjalnie uruchomiło wersję przedprodukcyjną Aplikacji Podatnika KSeF 2.0. To przełomowy moment...
![]()
Infinite jest naszym dostawcą systemów informatycznych od 2004 roku. Wdrożenie systemu EDI zautomatyzowało przepływ dokumentów (takich jak faktury i zamówienia). Dostawy naszych produktów odbywają się teraz szybciej, a koszty obsługi zamówień są zauważalnie niższe.
Tomasz Bekasiewicz
IT Manager
.png?width=360&height=240&name=RO%20webinar%20v2.pptx%20(360%20x%20240%20px).png)
Coraz częściej w różnych sytuacjach jesteśmy proszeni o złożenie podpisu na tablecie. Rozwiązanie to ma wiele zastosowań i możliwość integracji z innymi systemami działającymi w firmie. Dla klienta jest to bardzo wygodne, ponieważ zamiast teczki z dokumentami, otrzymuje e-mail ze wszystkimi dokumentami i w każdej chwili może do nich sięgnąć. Nie musi się przejmować, że je zgubi lub zapomni z domu lub biura. Cała procedura przygotowania dokumentu do podpisania może zając kilka sekund.
Zamiast drukować dokumenty wystarczy przesłać je na tablet, gdzie klient może się z nimi zapoznać i podpisać. Nadal jest to podpis odręczny i jest tak samo ważny, ale nie musimy drukować kolejnych kartek, jedynie przesyłamy podpisane dokumenty (np.: zgody, umowy, protokoły zdawczo-odbiorcze, oświadczenia) do systemu, na e-mail lub w inne dogodne dla nas miejsce. Do plików mają dostęp tylko uprawione osoby, a na biurku nie leżą żadne dokumenty zawierające dane klientów. W ten sposób dużo łatwiej stosować politykę bezpieczeństwa i RODO.
Dobrze dobrane systemy informatyczne, które są ze sobą zintegrowane mogą znacznie ułatwić codzienną pracę. Dlatego warto poszukać firmy, która ma duże doświadczenie w tym zakresie. Nasi specjaliści realizują wdrożenia zarówno dla dużych firm jak dla tych małych. Zapraszamy na bezpłatne konsultacje, aby wybrać najlepsze rozwiązanie. Więcej na temat e-Podpisywania znajduje się tutaj.
Podczas pierwszej wizyty klienta, wystarczy wypełnić formularz w wersji elektronicznej, po zweryfikowaniu danych generowana jest umowa, z którą klient zapoznaje się na tablecie i może ja od razu podpisać. W każdym aucie jest kod QR, w którym zapisane są istotne dane pojazdu. Podczas wydawania auta wystarczy zeskanować tabletem kod QR, aby w formularzu pojawiły się wszystkie niezbędne dane auta, można wprowadzić uwagi dotyczące np. dodatkowego wyposażenia. Protokół podpisywany jest przez pracownika i klienta na tablecie.
Podobnie postępujemy, kiedy auto jest oddawane, skanowany jest kod QR, sprawdzamy czy wszystko się zgadza, strony podpisują dokument. W ten sposób nie pomylimy danych różnych pojazdów, nie ma potrzeby szukania formularza papierowego, ponieważ wszystko jest w systemie. Cały proces trwa chwilę, co pozytywnie odbierają klienci.
Samo wdrożenie rozwiązania, jakim jest e-podpisywanie może zająć tylko 2-3 dni. Natomiast użytkownicy oceniają ten system bardzo wysoko, ponieważ jest funkcjonalny a zarazem intuicyjny. Również klienci pozytywnie oceniają to rozwiązanie, co przenosi się na postrzeganie firmy, jako nowoczesnej i skupionej na potrzebach jej klientów.
Aby uzyskać więcej informacji na temat samego rozwiązania e-Podpisywania lub zastanawiasz się jak można je wykorzystać w Twojej firmie, koniecznie napisz do nas.
Dziś, 15 listopada 2025 r., Ministerstwo Finansów oficjalnie uruchomiło wersję przedprodukcyjną Aplikacji Podatnika KSeF 2.0. To przełomowy moment...
W branży logistycznej liczy się precyzja, czas i niezawodność. Każde opóźnienie, literówka czy źle przesłany dokument może oznaczać przestój,...
Pliki EDI to podstawowy element elektronicznej wymiany danych między firmami. Wysyłane są automatycznie pomiędzy systemami informatycznymi, więc...