Infinite na Zjeździe MIŚOT
W ubiegłym tygodniu mieliśmy ogromną przyjemność uczestniczyć w Zjeździe MIŚOT – jednym z najważniejszych wydarzeń w branży telekomunikacyjnej dla...
Infinite jest naszym dostawcą systemów informatycznych od 2004 roku. Wdrożenie systemu EDI zautomatyzowało przepływ dokumentów (takich jak faktury i zamówienia). Dostawy naszych produktów odbywają się teraz szybciej, a koszty obsługi zamówień są zauważalnie niższe.
Tomasz Bekasiewicz
IT Manager
1 min read
Admin 2025-04-07 10:00:00
W erze e-commerce, platformy B2B muszą sprostać wymaganiom, którym nie podoła standardowy sklep internetowy. Dlatego należy szukać rozwiązań, które są nie tylko narzędziem do składania zamówień, ale także dają możliwość komunikacji aby budować silne relacje z klientami. Taką platformą jest eHurtownia, która oferuje zaawansowane narzędzia wspierające dystrybutorów na tym bardzo konkurencyjnym rynku.
Złożone polityki cenowe: Platforma eHurtownia obsługuje indywidualne listingi asortymentowe, cenniki oraz korelację ofert względem struktury logistycznej dostawcy. Dzięki temu dystrybutorzy mogą dostosować swoje oferty do specyficznych potrzeb i możliwości swoich klientów, co zwiększa efektywność sprzedaży.
Mobilny Koszyk: Jednym z kluczowych narzędzi oferowanych przez eHurtownię jest aplikacja mobilna Mobilny Koszyk. Umożliwia ona obsłudze sklepu przygotowywanie zamówień bezpośrednio przy półkach z towarem, wspierając szybkie skanowanie kodów kreskowych i wyszukiwanie towaru. Dzięki temu proces zamawiania staje się bardziej efektywny i mniej czasochłonny.
Zamówienia wielokanałowe: eHurtownia umożliwia kontrahentom wybór metody zamawiania, która najbardziej im odpowiada. Mogą oni korzystać z różnych sposobów, takich jak:
Dystrybutorzy, którzy korzystają z eHurtowni, mogą liczyć na większe przychody i lojalność klientów dzięki wygodnym narzędziom dopasowanym do ich potrzeb. Dzięki zaawansowanym narzędziom, takim jak Mobilny Koszyk i zamówienia wielokanałowe, eHurtownia umożliwia dystrybutorom skuteczne zarządzanie sprzedażą i budowanie długotrwałych relacji z klientami.
W ubiegłym tygodniu mieliśmy ogromną przyjemność uczestniczyć w Zjeździe MIŚOT – jednym z najważniejszych wydarzeń w branży telekomunikacyjnej dla...
Każde wdrożenie różni się w zależności od skali i gotowości klienta. Aby to zilustrować, poniżej znajduje się przykładowy harmonogram uruchomienia...
Wymiana dokumentów biznesowych z partnerami z różnych krajów może być czasochłonna, kosztowna i podatna na błędy - zwłaszcza w przypadku lokalnych...